امکان مشاهده آموزش فقط از طریق پنل آموزشی فراهم است . وورد به پنل آموزشی

تولید ۲۱۰ هزار خودرو در سه ماهه پایانی

گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تا روز بیست و یکم آذرماه، موفق به تولید بیش از 440 هزار دستگاه خودرو کامل سواری و تجاری شده است که نسبت …

به نقل از ایران جیب گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تا روز بیست و یکم آذرماه، موفق به تولید بیش از 440 هزار دستگاه خودرو کامل سواری و تجاری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 44 درصدی را رقم زده است.

گروه صنعتی ایران خودرو درصدد است تا تعهد به مشتریان را براساس تولید برنامه ریزی کند تا خودروها در زمان مقرر و بدون تاخیر به دست مشتریان برسد.

در همین حال با اجرای برنامه‌های متنوع فروش به ویژه فروش فوری و فوق‌العاده به دنبال افزایش عرضه به بازار و کوتاه کردن زمان تعهد به مشتریان است.

تعهدات این خودروساز در ۲۱ آذرماه سال گذشته ۲۸۴ هزار دستگاه بوده که در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با کاهش ۴۵ هزار دستگاهی به ۲۳۹ هزار دستگاه رسیده است.

براساس این گزارش، خودروساز بزرگ کشور از ابتدای امسال تا ۲۱ آذرماه بیش از ۴۳۱ هزار دستگاه انواع خودرو سواری و تجاری را به بازار عرضه کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۷ درصدی را نشان می دهد.

صدور فاکتور خودروها نیز در همین بازه زمانی افزایش ۴۳ درصدی را تجربه کرده است.

آبی پوشان جاده مخصوص، تولید ماهانه ۷۰ هزار دستگاه خودرو را در سه ماهه پایانی امسال هدف‌گذاری کرده اند که بر همین اساس و تولید ۲۱۰ هزار دستگاهی در سه ماهه پایانی، به هدف تولید امسال نزدیک تر خواهند شد.

این خودروساز به زودی و در پایان ۹ ماهه امسال، از مجموع تولیدات سال گذشته عبور خواهد کرد تا موفقیت دیگری را در شرایط سخت تحریم تولید به ثبت برساند.

تبلیغات

درباره این مطلب نظر دهید !