با توجه به تجربه عرضه مدل اچسی کراس از محصولات برند دانگ فنگ در بازار ايران، شركت ايران خودرو بر آن شد تا با بهره گيری از مدل های جديد عرضه شده توسط اين برند و همگام با پيشرفت های روز در زمينه تكنولوژی، طراحی و تجهيزات، گامی در جهت پاسخگويی به خواست مشتريان و افزايش رضايتمندی ايشان برداشته ومدل جديد و جذابی از خودروهای خانواده دانگ فنگ را به بازار عرضه نمايد. دراين راستا واردات محصول شاين مكس در دستور كار قرار گرفت.
برند دانگ فنگ اين بار با مدل شاين مكس در زير برند آئولوس (Aeolus) تجربه جديدی را به بازار كشور ارائه می كند. شاين مكس سدانی در ابعاد بزرگ خانوادگی در كلاس D است كه نسخه بنزينی و فول آن عرضه می شود. طراحان اين خودرو در زمينه قدرت، هوشمندی، سطح تجهيزات و طراحی فضای داخل خودرو بسيار خوب عمل كرده و دستاورد پرهيجان و ارزنده ای را به ارمغان آورده اند.
مشخصات فنی:
کد کلاس(های) خودرو | 72501 |
نوع موتور | DFMC15TP1 |
حجم موتور (cc) | 1500 |
حداکثر توان موتور (hp) | 190 (5200 دور در دقيقه) |
حداكثر گشتاور (Nm) | 300 (2000 تا 4000 دور در دقيقه) |
تعداد سوپاپ | 16 |
نوع سوخت سازگار | بنزين |
حداکثر سرعت (km/h) | 180 |
سيستم انتقال قدرت | DCT7 |
مصرف سوخت تركيبی (Lit/100 km) | 6/8 |
طول خودرو (mm) | 4797 |
عرض خودرو(mm) | 1870 |
ارتفاع خودرو (mm) | 1475 |
فاصله بين دو محور چرخهای عقب و جلو (mm) | 2770 |
وزن خودرو بدون سرنشين با مخزن سوخت پر و بدون تجهيزات اضافي (kg) | 1486 |
گنجايش مخزن سوخت (Lit) | 52 |
حجم فضاي صندوق عقب (Lit) | 428 |
گارانتی | 5سال يا 150/000 كيلومتر(هر كدام زودتر فرا برسد) |
طراحی نمای جلوی اين خودرو پويا و پرشور بوده و بيننده را تحت تأثير قرار مي دهد، در عين حال به خوبی امكان هدايت جريان هوا در اطراف خودرو و شكستن مقاومت باد را فراهم می كند. اين خودرو علاوه بر كابين راحت و جادار، فضاي صندوق عقب بزرگی نيز دارد. قواي محركه آن از نوع GDI و توربوشارژ بوده و توان بالا و گشتاور بسيار خوب آن، جسارت اين خودرو را به نمايش مي گذارد، بدون اين كه لازم باشد نگران مصرف سوخت باشيد. سيستم تعليق جلو از نوع مک فرسون و تعليق عقب از نوع مستقل بوده كه ضمن بهبود پايداری اين سدان اسپرت در پيچها، سواری نرمتر و راحتتری را نيز برای آن نسبت به سدانهايی با تعليق يكپارچه عقب رقم می زند. اين خودرو به لطف بهره گيری از كروز كنترل تطبيقی و سيستم های كمكی راننده، دارای قابليت رانندگی نيمه خودران سطح دو بوده كه در شرايط كنترل شده با فعال كردن سيستم كروز كنترل تطبيقی ACC ميتوان پدال گاز و ترمز را رها كرد و صرفا روی كنترل خودرو نظارت داشت.
تبلیغات