تهیه اشتراک دریافت پیامکی بخشنامه های فروش خودروسازان خرید پنل پیامکی

محصول وارداتی کرمان موتور (هیوندای النترا2023)

مشخصات فنی النترا وارداتی ۲۰۲۳

هیوندای النترا ۲۰۲۳ در بازار ایران به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی گاما MPi مجهز است. این پیشرانه ۱۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت هیوندای پاورتک (HPT) توان را به چرخ های جلوی این سدان کره ای می رساند. در بحث قوای محرکه، النترا CN7 مدل ۲۰۲۳ با کیا سراتو ۱.۶ لیتری کوشا خودرو برابر است و همین مسئله سبب می شود تا در بحث خدمات پس از فروش، اشتراک های زیادی میان این دو سدان کره ای وجود داشته باشد.
النترا نسل هفتم فاصله محوری ۲۷۲۰ میلی متر را دارد و طول ۴۶۷۵، عرض ۱۸۲۵ و ارتفاع ۱۴۳۰ میلی متر برای آن اعلام می شود. این خودروی وارداتی به باک ۴۷ لیتر بنزین مجهز بوده و مصرف سوخت ایده بهینه کمتر از ۷.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، هیوندای النترای وارداتی کرمان موتور، با یکی از ضعیف‌ترین موتورهایش به ایران آمده و نکته غم‌انگیزتر اینکه آپشن‌ها و امکاناتش، در سطح قابل قبولی نیست:

. چهار ایربگ
. ترمزهای ABS و EBD
. سیستم کنترل پایداری
. چراغ روز
. چراغ اتولایت
. چراغ مه شکن عقب
. سیستم صوتی با چهار اسپیکر
. تنظیم دستی صندلی راننده
. بلوتوث و USB
. سانروف
. سنسور فشار باد تایر
. امکان تغییر حالت رانندگی

جالب است بدانید که هیوندای النترای وارداتی کرمان موتور، برخی از ساده‌ترین و پیش‌پا افتاده‌ترین امکانات روز خودروهای بازار را ندارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

. کروز کنترل
. مانیتور
. دوربین عقب
. نویگیشن
. سنسور جلو و عقب
. سنسور باران
. تنظیم برقی صندلی راننده
. تهویه اتوماتیک

 

تبلیغات

درباره این مطلب نظر دهید !